sobota 26. decembra 2015

Manga Love so Life

Takže, rozhodla som sa skúsiť prekladať mangu. Je dosť možné, že tak ako vždy, to nedokončím. Ale myslím, že možno niekoho poteším aspoň kúsok. Vybrala som si teda Love so Life, lebo som to začala čítať na jednom blogu, kde má toho tá blogerka veľa a tak preložila len prvé tri kapitoly, no mňa tie 3 dosť bavili, a tak spojím príjemné s "užitočným". Taktiež aspoň to tu nebude chvíľu nečinné. Anglicky veľmi neviem, ale už som si prečítala 2 mangy v angličtine, takže niektoré slová si už pamätám, a preto sa mi to hádam bude prekladať trochu ľahšie. Určite dostanete celú 4tú a 5tú časť. Táto manga má zatiaľ 99 kapitol. Prvé 3 v češtine si môžte prečítať na: http://tajemstvisnu.blog.cz/1408/love-so-life

love solife

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

54. kapitola Love so Life