streda 21. januára 2015

Manga Kaichō wa Maid-sama!

Anotácia:
Ayuzawa Misaki je 16 ročná študentka 2. ročníku na Seike, kde je tiež predsedkyňa školskej rady a chlapcami obávanou \"diktátorkou\". Študuje na chlapčenskej škole, ale k tomuto pohlaviu pociťuje silnú nenávisť, pretože ju opustil otec. Misaki je z chudobnej rodiny a žije doma se svojou matkou a sestrou. Nemá ani na to, aby si kúpila niečo poriadného na seba, nie to aby si ešte mohla dovoliť si občas povyrazit s piateľmi. Aby pomohla svojej matke udržť domácnost, pracuje ako maidka v Maid Café, ale o tejto brigáde sa nesmie nikto dozvedieť. Čo by sa potom stalo s jej reputáciou prísnej predsedkyne? Jednoho dňa, keď Misaki vynáša z práce odpadky, stretne Usuia Takumiho - mužského idola jej školy, ktorý chladnokrvne odmieta všetky dievčatá. Misaki má strach, že by mohol niečo vyzradiť, ale on urobí opak - začne Misaki pomáhať, chrániť ju, podpichovať a milovať..


Kaicho wa-maid sama

Prečo som to tu vlastne pridala?
Pretože sa mi táto manga veľmi páčila /bola to moja úplne prvá/ a rozhodla som sa pridávať obrázky z tejto mangi aby som si ich nemusela stále sťahovať z uložto (alebo musela mať v počítači v ktorom nemám veľa miesta) keď si to chcem znova prečítať/pozrieť, a možno pre niekoho to bude tiež užitočné.
Pridám od 40 dielu, pretože predchádzajúce časti som si prečítala online na: http://www.anime-manga.cz/kwms

Ak mangu nečítate ale radi pozeráte seriáli, je tiež na to urobené anime, ktorú s českými titulkami môžte nájsť na: http://shirai.cz/anime-zobraz/65/kaichou-wa-maid-sama/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

54. kapitola Love so Life